חלונות מיוחדים מאלומיניום
    • חלונות אלומיניום, אותם חלונות מוארכים ויפהפיים, הם כבר ממזמן לא טרנד חולף במחוזותינו וכיום ניתן לראות בתים רבים שבמהלך השיפוץ או הבנייה הופכים את החלונות הסטנדרטיים לחלונות בעיצוב בלגי מהודר.

היתרון של חלונות אלומיניום

    • מלבד ניחוחות העיצוב שהגיעו מאירופה והמראה הכפרי שהבית מקבל בצורה אוטומטית, גם העמידות שלהם היא גורם משמעותי בבחירה דווקא בהם. חלונות אלומיניום יהיו לרוב עשויים אלומיניום, שהוא חומר חזק ועם זאת גם עמיד לטמפרטורות ועונות השנה. זאת לעומת חלונות עץ שיכולים להיות יפים מאוד מצד אחד, אבל גם לא עמידים כלל, זקוקים לטיפוח וטיפול דנתי ואף וקלים במיוחד חלילה במקרה של פריצה.
    • בנוסף ליתרונות העיצוב והעמידות, ישנו גם יתרון פרקטי וירוק. חלונות אלומיניום מוארכים יעזרו לכניסת אוויר ואור טובה הרבה יותר מהחלון הסטנדרטי שקיים, זאת בשל משטחי הזכוכית הגדולים ואופן פתיחת החלון. העובדות האלו, מצמצמות באופן אוטומטי את הצורך שלנו בהדלקת אור מלאכותי וגם זרימת האוויר תפחית את הצורך במזגן.
    • מחיר החשמל שהתייקר בשנים האחרונות הופך את העובדות האלו לרלוונטיות מאד, מה עוד המחשבה ירוקה ובית המתנהל בצורה ירוקה חשוב לאין שיעור.

תוספות מיוחדות

    • עוד טרנד שרק ממשיך להתגבר, הם תריסים חשמליים. השילוב בין החלונות אלומיניום לתריסים חשמליים עובד כל כך טוב ביחד, מכיוון שהם מסמנים את העיצוב החדשני והמרענן בכל הבתים שנבנים ומשופצים כיום.
    • תריסים חשמליים ישמרו על העיצוב הנקי של החלונות הבלגיים, ויוסיפו עוד פרקטיקה ונוחות לתפעול של הבית. בלחיצת כפתור תוכלו להפוך את החלון הבלגי לחשוך לחלוטין או מלא אור ובאמצעות החריצים הייחודיים שבתוך תריסים חשמליים, גם להצללה נעימה שתשפיע על כל הבית. לרוב החלון הבלגי יפה ומעוצב וכן מחשיך ומאיר על פי הצורך ולכן ניתן בקלות לוותר על התקנת וילונות, אפילו בחדרי הילדים וחדרי השינה.
      • תריסים החשמליים יכולים בהחלט להחליף את הסורגים לחלוטין, מעצם היותם כבדים כל כך ולא ניתנים להרמה. כאשר התחושה היא לא רגועה לחלוטין ניתן לרכוש גם נצרה ייחודית המותקנת בפנים הבית ומונעת את הרמת התריס
      .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here